NA DETAILOCH ZÁLEŽÍ 

Plánujeme a realizujeme oslavy, výročia, večierky, svadby, baby showers, aj rôznorodé firemné akcie a obchodné eventy na kľúč. 

Žena v strieborných šatách. Vo vzduchu lietajú konfetu. Za ženou je balónová výzdoba.

NA DETAILOCH ZÁLEŽÍ 

Plánujeme a realizujeme oslavy, výročia, večierky, svadby, baby showers, aj rôznorodé firemné akcie a obchodné eventy na kľúč. 

favicon

NAŠE SLUŽBY 

Postaráme sa o výber vhodného miesta konania, zabezpečíme ubytovanie, stravu, program, dopravu, moderátora, hudbu, kompletné technické a personálne zabezpečenie, vizuálny záznam a ďalšie služby podľa vašich požiadaviek. 

1

Konzultácia

Osobné alebo online stretnutie, na ktorom nám priblížite vaše požiadavky a predstavy a spoločne prediskutujeme možné riešenia.  Na tomto stretnutí ešte neriešime konkrétny program a dramaturgiu eventu. Stanovíme si kritériá, podľa ktorých vám vypracujeme predbežnú cenovú ponuku.  

2

Predbežná cenová ponuka  

Zostavíme predbežnú cenovú ponuku na základe vášho špecifického zadania. Cenová ponuka bude obsahovať cenu za naše agentúrne služby, ktorá závisí od veľkosti podujatia a komplexnosti zabezpečovaných služieb, a predbežnú cenu jednotlivých položiek (kategórií) podľa dohodnutého zadania a rozpočtu. 

3

Podpísanie záväznej zmluvy 

Po schválení cenovej ponuky vám zašleme zmluvu o realizácii podujatia, ktorej súčasťou bude vopred dohodnutý akčný plán a rozpočet podujatia. 

4

Príprava podujatia  

Na základe dohodnutého akčného plánu začneme s prípravou podujatia : kontaktovanie subdodávateľov, výber miesta konania, scenár a dramaturgia eventu… 

5

Realizácia a manažment akcie na mieste 

Uvoľnite sa a venujte sa hosťom bez stresu. Máme za vás všetko pod palcom. Na  mieste bude vždy minimálne jeden eventový manažér, ktorý vám bude plnohodnotne k dispozícii počas celej akcie. 

NAŠE SLUŽBY 

Postaráme sa o výber vhodného miesta konania, zabezpečíme ubytovanie, stravu, program, dopravu, moderátora, hudbu, kompletné technické a personálne zabezpečenie, vizuálny záznam a ďalšie služby podľa vašich požiadaviek. 

1

Konzultácia

Osobné alebo online stretnutie, na ktorom nám priblížite vaše požiadavky a predstavy a spoločne prediskutujeme možné riešenia.  Na tomto stretnutí ešte neriešime konkrétny program a dramaturgiu eventu. Stanovíme si kritériá, podľa ktorých vám vypracujeme predbežnú cenovú ponuku. 

2

Predbežná cenová ponuka

Zostavíme predbežnú cenovú ponuku na základe vášho špecifického zadania. Cenová ponuka bude obsahovať cenu za naše agentúrne služby, ktorá závisí od veľkosti podujatia a komplexnosti zabezpečovaných služieb, a predbežnú cenu jednotlivých položiek (kategórií) podľa dohodnutého zadania a rozpočtu. 

3

Podpísanie záväznej zmluvy 

Po schválení cenovej ponuky vám zašleme zmluvu o realizácii podujatia, ktorej súčasťou bude vopred dohodnutý akčný plán a rozpočet podujatia. 

4

Príprava podujatia  

Na základe dohodnutého akčného plánu začneme s prípravou podujatia : kontaktovanie subdodávateľov, výber miesta konania, scenár a dramaturgia eventu… 

5

Realizácia a manažment akcie na mieste 

Uvoľnite sa a venujte sa hosťom bez stresu. Máme za vás všetko pod palcom. Na  mieste bude vždy minimálne jeden eventový manažér, ktorý vám bude plnohodnotne k dispozícii počas celej akcie. 

VÁŠ PARTNER NA DLHÉ TRATE 

Ste firma alebo hotel a hľadáte spoľahlivého partnera na pravidelný event manažment vašich plánovaných podujatí? Pri opakovaných dlhodobých spoluprácach ponúkame balíkové zľavy. Chcete vedieť viac?

Návrat hore